2011. július 10., vasárnap

Mészáros Marianna kiállítása


A megnyitó 2011. június 29-én 18:00-kor volt a Művész Kávézóban, Kecskeméten, de megtekinthető augusztus 10-ig. 
Első alkalommal jártam a Művész Kávézóban és meg kell mondanom kellemes hely, ráadásul kettő az egyben: kávézhatunk, közben egy aktuális művész képeit nézhetjük. 2-3 hetente egy-egy általában Kecskeméti alkotó képeit helyezik el az épület falain. Mostani kiállított képek Mészáros Marianna munkái, aki nem mellesleg a művészettörténetet tanít nekem a Kandóban.
Hát sajnos, ami nekem nagyon tetszett kép, arról nem, bírtam fotót szerezni. Egy utat ábrázolt az alkotás, amire rásüt a napsugár, de a fa árnyékot vet, így árnyék és fény foltok mintázzák a földet. Valószínűleg azért tetszett meg ez a kép, mert szeretem a fákat és a fény árnyék játékokat.

1 megjegyzés: